Logo_CBA

Administrativní pracovník - Nákupčí

Co vás čeká na této pozici?

  • Odpovědnost za objednávání zboží (privátní a zahraniční výrobky)
  • Komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli
  • Vyhledávání nových dodavatelů
  • Odpovědnost za sledování stavu zásob, přesun zboží mezi sklady (objednávky, mezisklady)
  • Řešení výpadků a nedodávek zboží, dodavatelské reklamace, zárukové zboží, slevy
  • Spolupráce s marketingovým oddělením – návrh zboží do letáků, kontrola katalogu

Nebojte se, pokud některé procesy neznáte – vše potřebné vás naučíme.

Požadujeme:

  • Střední vzdělání s maturitou
  • Aktivní znalost angličtiny (bude převažovat písemná komunikace)
  • Uživatelskou znalost práce na PC a nástroje MS Office (Word, Excel)
  • Analytické myšlení a schopnost pracovat s daty
  • Samostatnost, pečlivost

Nabízíme:

  • Práci na plný úvazek a pružnou pracovní dobu
  • Kvartální a roční odměny
  • Zázemí úspěšné české firmy s 30-ti letou tradicí
  • Zvýhodněné zaměstnanecké nákupy (potraviny, drogerie)
  • Sleva na nákupy v Hobby marketu OL IN (bývalý Kinekus)
  • Sleva na občerstvení v restauraci na Bludovečku
  • Zvýhodněné ceny pohonných hmot a mobilních tarifů
  • Dotované stravování, firemní kantýna; firemní akce
  • Zvýhodněné nákupy na prodejně KOLOMAT, Šumperk
  • Zvýhodněné nákupy kol a doplňků na cyklopoint.cz

Zázemí úspěšné české firmy s 30letou tradicí.

Místo pracoviště: Průmyslová 3062/5, 787 01 Šumperk

Své životopisy zasílejte na e-mail: kariera@cba.cz nebo použijte kontaktní formulář na této stránce, prostřednictvím kterého lze poslat životopis ve formátu pdf.

Kontakt: Bc. Libor Václavek, tel.: +420 739 522 201